VI SØKER
Senior Ingeniør / Teknisk Prosjektleder
Nå tar vi steget fra utvikling til kommersiell drift ved å bygge våre aller første kompakte hydrogenbaserte energisystemer ZEPOD®. Og vi skulle så gjerne hatt deg med på laget for å realisere vår visjon om maritimt nullutslipp!
Nå er det viktig at du ikke blir svett! 😊 – vi forventer IKKE at du skal kunne alt dette.
Stillingen din eksisterer ikke per i dag – det vil si at stillingsbeskrivelsen din blir vi enige om når vi har forstått hvem du er, hvilken interesse og bakgrunn du har og på hvilken måte du vil fungere og trives optimalt i vårt team.
Vi ser etter en person med teknisk bakgrunn, og god systemforståelse. Kanskje fra skipsdesign, verft, skip/offshore eller prosessindustri? – ingeniør eller operatør?.
Erfaring eller interesse for hydrogenteknologi er et pluss!, men om du ikke har det nå, vil du garantert få det hos oss.
Intervju og ansettelse vil skje fortløpende så her er det bare å sette seg ned og skrive oss en kort søknad. Vi tar kontakt så snart vi kan.
Noen av de største fordelene med å jobbe i HAV Hydrogen er at du får komme til et lettbeint, fleksibelt og høyteknologisk selskap med korte beslutningsveier. Vi er en del av HAV Group som totalt består av 4 maritime tech-selskap – alle med hver sine fagfelt.
Du blir en del av en maritim teknologihub som kan gi deg utfordringer, karrieremuligheter og god work-life balance. Vi legger til rette for at arbeidsplassen skal være mer enn bare en arbeidsplass. Gjennom aktiviteter, arrangement og høy grad av fleksibilitet ønsker vi at arbeidsplassen skal skape gode minner, både privat og profesjonelt, for deg som ansatt.
Arbeidssted blir vi enige om – for den rette kandidaten kan vi finne gode løsninger for fjernarbeid.
Søknadsfrist: 8.september Vi går gjennom søknader og kaller inn til intervju fortløpende, så ikke nøl med å søke om du tror vi kan være en god match!
– Et energisystem i container på dekk er vårt svar til redere som ønsker et ettermonterbart alternativ til fartøy som ikke er forberedt for en konvensjonell retrofit-installasjon under dekk. Da representerer kontainerløsningen vår vesentlig lavere kostnader og risiko. Mens for nybygg kan det være en løsning som reduserer risiko og kompleksitet assosiert med en teknologi som er ny for de fleste skipsverft, sier Kristian Osnes, administrerende direktør i HAV Hydrogen, som er en systemintegrator for marine brenselcelleløsninger.